Kampania wyborcza kandydatów zwolniła na Wielkanoc, ale nadal toczy się w internecie. Sztab Janusza Korwin-Mikkego podsumował pierwsze rezultaty internetowej zbiórki, która ma ufundować billboardy na ostatnie dwa tygodnie kampanii. Do 31 marca najbliżej celu – jakim jest zebranie 5 tys. złotych – są sympatycy Korwina z Warszawy. Akcja nazywa się „Prezydent Wielkiego Formatu”.
Jak się dowiadujemy, sztab ma już przygotowaną i sfinansowaną pierwszą fazę kampanii billboardowej, która rozpocznie się w połowie kwietnia. Zbierane w internencie fundusze mają umożliwić II etap – w kluczowych dniach kampanii i w centrach dużych miast. Dlatego zbiórka potrwa do 24 kwietnia – to ostatni termin, w którym można zamówić outdoor na koniec kwietnia/początek maja.
Potrzebujemy Twojej pomocy!Jeżeli chcesz żeby jeszcze więcej osób zauważyło naszego kandydata, wesprzyj kampanię…
Posted by Partia KORWiN on Wednesday, 1 April 2015
Wyniki akcji prezentowane są w podziale na konkretne miasta, tak by wprowadzić element rywalizacji między sympatykami Korwina w całej Polsce. W ten sposób zwiększa się szansa, że dodatkowe billboardy pojawią się w kilku największych miastach w Polsce.
fot. Partia KORWiN