W czwartek PiS jeszcze bardziej wzmocni przekaz o euro, który od soboty jest głównym tematem kampanii prezydenckiej Andrzeja Dudy. Jak dowiaduje się 300POLITYKA, spot który jutro ma pokazać PiS jest przygotowany w czterech wersjach. Każdy z innym „human story”, ale wszystkie z tym samym głównym przekazem o euro i konsekwencji wprowadzenia wspólnej waluty.
Przekaz „Tak dla UE, nie dla euro” ma być rozwinięty na różnych platformach (telewizja, radio, internet) i – co najważniejsze – dla konkretnych grup demograficznych. W tym dla ludzi starszych, matek małych dzieci i kilku innych precyzyjnie dobranych grup.
4 wersje spotu mają być „nalotem dywanowym” na Platformę. To też kolejne ogniowo przedświątecznej strategii PiS, która dotyczy euro. W piątek Andrzej Duda będzie na Słowacji, gdzie ma m.in. zrobić zakupy pokazujące różnicę cen w euro w porównaniu z Polską. To wszystko ma zagwarantować, że euro będzie jednym z tematów rozmów przy rodzinnych stołach w Wielkanoc.
Prezentacja spotu odbędzie się w czwartek o 11:30 na Nowogrodzkiej.
Fot. PiS