Live 23 kwietnia 2019 11:42 PMM: Według GUS dług publiczny spadł na koniec 2018 roku do 48,9% PKB, zaś deficyt wyniósł 0,4% PKB. Kolejny raz pokazaliśmy, że wiemy jak w sposób racjonalny i odpowiedzialny zarządzać finansami i budżetem
Live 23 kwietnia 2019 11:38 Broniarz: Oczekujemy pełnego szacunku dla członków związku, ale także wszystkich nauczycieli, bez względu na ich przynależność. Żeby nie dorabiano nam gęby polityków
Live 23 kwietnia 2019 11:34 Broniarz: Nie odstąpimy od postulatu 30% wzrostu wynagrodzeń. Nie mamy już gdzie się cofnąć
Live 23 kwietnia 2019 11:28 Broniarz: Chcemy walczyć o autonomiczną pozycję zawodową nauczyciela, dyrektora szkoły, pracowników oświaty. Szkoła tego potrzebuje
Live 23 kwietnia 2019 11:23 Broniarz: Dzisiaj niczego nie kończymy. W dalszym ciagu jesteśmy w fazie strajku o godność zawodu nauczyciela
Live 23 kwietnia 2019 11:18 Broniarz: Nauczyciele nie chcą polityki. Chcą dobrej szkoły. Na tym nam zależy
Live 23 kwietnia 2019 10:54 Tomczyk: CBA zamieniło się w policję polityczną. Żądamy dymisji Ernesta Bejdy
Poranny stan gry 23 kwietnia 2019 10:39 STAN GRY: Na 300 premiera nowej książki Krasowskiego, Pawłowski o końcu sondaży, Wielowieyska: Biedroń miał wizerunek celebryty, teraz nagle objawił się jako zwykły chłopak z małej miejscowości, Sroczyński: Wuj opowie jakiś czerstwy żarcik, ciotka powie wujkowi, że jest chamem, niby są emocje, jest kłótnia, a jednocześnie wszystko jest rytualne
Plac 23 kwietnia 2019 09:42 W opisie polityki błędów unika grupa bardzo wąska i bardzo szczególna. To gatunek, który opinia publiczna zna słabo, bo rzadko gości w popularnych mediach – Robert Krasowski o wyobrażeniach o polityce [FRAGMENT NOWEJ KSIĄŻKI]
Live 23 kwietnia 2019 09:40 Jaki: Młodzież nie może powtarzać materiałów, przez co będą mieć gorsze oceny na maturach. Kto weźmie za to odpowiedzialność? Strajkować można, ale niekoniecznie w tym terminie
Live 23 kwietnia 2019 09:32 Spychalski: Rząd, wprowadzając system corocznych podwyżek, chciał zmierzyć się i zmierzył się z problemem wynagrodzeń dla nauczycieli. Tu jest kwestia zrozumienia i szerokiego dialogu