
Cymański o kampanii billboardowej: Nie ma co udawać, że jest wszystko super i cacy
Cymański o kampanii billboardowej: Nie ma co udawać, że jest wszystko super i cacy
– Ta kampania wzbudziła kontrowersje. Nie jest tajemnicą, że jest w tej chwili ostra jazda wokół tej kampanii, jest krytykowana bardzo ostro, mocno. Natomiast musi niepokoić, kiedy w krytyce, wątpliwościach również głos zabierają osoby życzliwe mojemu ugrupowaniu politycznemu. Nie ma się co bać też i uciekać albo udawać – jeszcze gorzej – że jest wszystko super i cacy. Wątpliwości dotyczą celu tej kampanii, czy ona osiągnie efekt – mówił Tadeusz Cymański w rozmowie z dziennikarzami w Sejmie.
Dowiedz się więcej z: Live
Izba Kontroli SN: Całokształt okoliczności jednoznacznie wskazuje, że Nawrocki otrzymał więcej głosów niż Trzaskowski
Izba Kontroli SN: Kodeks wyborczy nie przewiduje możliwości ponownego przeliczenia głosów we wszystkich komisjach
