Czabański: Duża część mediów komercyjnych uprawia sprytnie propagandę. Media publiczne muszą to rozbijać

– Jeszcze za wcześnie na oceny. Można powiedzieć, że media idą w dobrą stronę. Oczywiste są różne błędy, wszystkie media popełniają błędy, w tym publiczne. Na pewno wypełnia lukę, która była i to bardzo poważną, nawet wyrwę, która była w przekazie informacyjnym, poglądów na polskiej scenie medialnej wcześniej – mówił Krzysztof Czabański w rozmowie z Konradem Piaseckim w Gościu Radia Zet. Jak dodał:

„Mamy do czynienia z jednej strony z dużą częścią mediów komercyjnych, które uprawiają bardzo nieraz, robiąc to sprytnie, propagandę w istocie rzeczy, to media publiczne muszą to rozbijać (…) Na pewno jest większe spektrum, niż w mediach komercyjnych. Idę o każdy zakład. Możemy zrobić badania, monitoring instytucji, które trzeba by powołać”

Zmieniamy media publiczne w dobrą stronę, popełniając błędy – stwierdził Czabański.