
Live
Wyborcza prezentuje nowy logotyp. „Zbliża ze sobą tradycyjny świat papieru i internetu”
Wyborcza prezentuje nowy logotyp. „Zbliża ze sobą tradycyjny świat papieru i internetu”
– Dzisiaj, 4 czerwca „Wyborcza” ukazuje się z nowym logotypem. Chcemy ujednolicić znaki naszej edycji papierowej z wydaniem cyfrowym Wyborcza.pl. Czytelnik nie będzie miał już wątpliwości, że materiały powstały w tej samej redakcji. Nowe logo zbliża ze sobą tradycyjny świat papieru i internetu – pisze na jedynce sobotniej GW Jarosław Kurski.
Dowiedz się więcej z: Live
„Pewnie użyłabym słów, że to działania mające znamiona, czyli nie tak ostro”. Pełczyńska-Nałęcz o zamachu stanu
„To decyzje, które zapadły”. Pełczyńska-Nałęcz o wicepremierze dla Polski 2050
Pełczyńska-Nałęcz: Debata publiczna o wyborach ze strony naszego koalicjanta została poprowadzona w sposób maksymalnie nieodpowiedzialny
