
Jak w domu przy kominku zbudować kolonię kosmiczną? Rozmowy 300Gospodarki na Impact’21
W tym odcinku rozmówcą Maryjki Szurowskiej jest Artur Kurasiński, CEO Three Headed Monster.
Zaczęliśmy od tego, że THM jest na zakręcie: z jednej strony wyprodukowali najbardziej ambitną grę planszową na świecie, a z drugiej – na bazie tej gry rozwija się osobna gra komputerowa. W którą stronę pójdą? W każdą! „To tylko z pozoru wygląda jak problem; dla naszych klientów to oznacza jedynie wzmocnienie”, mówi nam Kurasiński.
Gra Beyond Humanity Colonies zawiera w sobie dużo nowoczesnych rozwiązań: bazuje na sztucznej inteligencji, są w niej rozwiązania oparte o blockchain. Jednak technologia ma jedynie służyć rozrywce graczy.
„Gracz cieszący się naszą grą nie musi się martwić, że w niej jest zaszyta ogromna ilość matematyki. Tam przy każdej decyzji mieli się tysiące stron excela, natomiast to nie jest problem gracza – jego jedynym zadaniem jest odgrywanie swojej postaci, np. szefa ochrony kolonii kosmicznej, a przy okazji bycie w interakcji z innymi graczami”, tłumaczy Artur Kurasiński.
W dalszej części rozmowy Artur Kurasiński zdradza w jaki sposób jego firma sfinansowała powstanie gry. Z Maryjką Szurowską dyskutują też o magii crowdfundingu oraz interakcji z klientem w momencie kryzysowym.